poniedziałek, 15 czerwca 2015

Prawdziwy stan moich włosów

Od bóg wie jak dawna nie sprawdzałam jak sie miewają moje włosy tak naprawdę. Zawsze nakładam na nie masę odżywek, zawsze olej przed myciem, jakieś olejki i pierdółki na wykończenie fryzury. Wczoraj złapałam się na tym, że popadłam w lekką panike kiedy dowiedziałam się że nie mam w pobliżu żadnej odżywki, którą mogłam nałożyć po myciu (dlaczego faceci nie mają w domu odżywek?!).
Najpierw panika, później akceptacja. Pomyślałam: Czemu nie? W końcu dawno nie widziałam moich włosów 'nago' . Czas najwyższy.


 

Przyznam szczerze, że spodziewałam się kompletnej tragedii, a okazało się że tak w sumie to NIE JEST ŹLE! Włosy były bardzo miłe w dotyku, ciężke i dość śliskie. Nieco przyklapnięte, ale ładnie błyszczały (czego niestety nie widać na zdjęciu). Były o wiele mniej spuszone niż kiedy używam odżywek i drogich olejków.

I teraz moje pytanie... CO JEST NIE TAK? Źle wyglądają po intensywnej pielęgnacji a lepiej bez zupełnie niczego.. Może po prostu przedobrzyłam z tym wszystkim?
Chyba ograniczę moją pielęgnacje i dam włosom troszke odpocząć i zobacze jak się będą zachowywały.

Less means more.

A teraz mój najnowszy zakup, który ubóstwiam <3



Miłego tygodnia!


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a jaki świetny efekt po rozplątaniu go! :D

      Usuń
    2. Akurat to jest Francuski :D http://3.bp.blogspot.com/-sxzgAoYm3l0/VWH60Q34HfI/AAAAAAAAAM0/W4U_P6A6gm4/s1600/ab.jpg holenderski to ten po prawej ;) To taki francuz na odwrót :D

      Usuń
  2. Pewnie przedobrzyłaś ale nie rezygnuj z każdorazowego zabezpieczenia końcówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. końcówki staram się zabezpieczać zawsze, już mi to weszło w nawyk :p ale myśle, że czasami zrobie sobie taki detox żeby pozwolić im odpocząć.

      Usuń
  3. Moje włosy ostatnio przyzwyczaiły się do serum na końcówki Bioelixire Argan Oil i też muszę je ograniczyć. Szkoda, bo bardzo lubię ten kosmetyk :-( Dziś też nie nałożyłam na nie żadnej odżywki, żeby sprawdzić jak będą się zachowywać. Póki co, jeszcze sobie schną, więc nie widzę efektu ;-) Powodzenia z nową pielęgnacją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakup :D przepiękny warkocz ! Też mam czasem takie dni że włosy wybrzydzają i nie wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butki dość, że ładne to jakie wygodne! ;p
      a co do wybrzydzających włosów to moje mają czasami takie fochy, że nic im nie pasuje ;p żyją własnym życiem

      Usuń