niedziela, 5 lipca 2015

Włosowe nowości

Pare dni temu zrobiłam dość spore zamówienie na stronie triny.pl, które wyniosło mnie około 180 zł, ze względu na drogą przesyłke (aż 70 zł do Szwecji).
Ogromna chęć posiadania tych włosowych must have zmusiła mnie do wydania tej sumy. 

Ilość niesamowitych i kuszących produktów na stronie wprowadziła mnie w zakłopotanie i długo siedziałam przy komputerze nie mogąc się zdecydować na rzeczy, które chciałam najbardziej. Niestety moje fundusze nie pozwalały mi na wykupienie całego sortymentu :P 


Po długich namysłach i szperaniu po forach szukając opini, wybrałam 5 produktów, na które bardzo się nakręciłam. Transakcja przebiegła bardzo zwinnie, Pani obsługująca mnie odpisywała szybko na moje maile dotyczące przesyłki za granice. Produkty dostarczono mi do domu 4 dni po złożeniu zamówienia, więc dość szybko zwracając uwagę na drogę jaką paczka musiała pokonać. 




W paczce znalazły się:

1. BAIKAL HERBALS - SZAMPON OBJĘTOŚĆ I SIŁA DLA WŁOSÓW CIENKICH I MATOWYCH
Informacja OD TRINY.PL :

Szampon powstał w oparciu o ekstrakty roślin Bajkału specjalnie by przywrócić włosom witalności i zdrowy blask.
Tymianek Mongolski znacznie poprawia strukturę włosów, przywracając im naturalny blask koloru.
Kocanka wzbogaca cebulki włosów w witaminy C i K, zapewnia im intensywną opiekę, ochrania włosy przed uszkodzeniami.
Biały mech sprawia, że włosy stają się mocne i elastyczne, dostarcza im niezbędnych mikroelementów.
Szampon dokładnie czyści, intensywnie odżywia i wzmacnia włosy, znacznie zwiększając ich grubość i objętość.
Daje włosom siłę, przywraca naturalne piękno i zdrowy blask.

2.  BAIKAL HERBALS - SZAMPON REGENERUJĄCY DLA WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH
iNFOrMACJA OD TRINY.PL:
Szampon powstał w oparciu o ekstrakty roślin Bajkału specjalnie dla włosów wymagających intensywnej terapii.
Ekstrakt z szyszki cedrowej regeneruje uszkodzoną strukturę włosów, wzbogacając cebulki włosowe w witaminy C i B.
Werbena jest bogaty w olejki eteryczne, doskonale zmiękcza włosy, zapobiega ich łamliwości i wypadaniu.
Lnica pospolita przywraca włosom siłę i wytrzymałość, dostarczając im niezbędnych składników odżywczych.

Szampon dokładnie czyści, intensywnie odżywia i wzmacnia włosy, nadając im elastyczność i zdrowy połysk.

3. KHADI - OLEJEK STYMULUJĄCY POROST WŁOSÓW

INFORMACJA OD TRINY.PL:

Produkt powstał na bazie wielu olejków, min. z oleju sezamowego, kokosowego i rycynowego.
  • Olej sezamowy znany jest z tego, że wnika w głąb włosa, odżywia włosy od cebulek po same końce.
  • Olej kokosowy ma działanie intensywnie odżywiające na włosy.
  • Olej rycynowy przyspiesza włosów i doskonale je regeneruje.
  • Amla nadaje włosom blasku poprzez ich wzmocnienie. Chroni włosy przed infekcjami, które dotykają skórę głowy. Dodatkowo ma działanie przeciwłupieżowe i pobudzające porost włosów. Zapobiega ich przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu.
  • Bala ma działanie wzmacniające na włosy oraz dodaje im witalności.
  • Olej z ekstraktem z rozmarynu wykazuje silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz przeciwdziała powstawaniu łupieżu.
  • Olejek Bhringaraj wykazuje działanie odżywcze na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów. Po jego użyciu końcówki włosów nie rozdwajają się a całe włosy są miękkie oraz podatne na układanie
  • Brahmi nadaje włosom sprężystości
  • Olej z nasion marchwi odżywia włosy.
4. PLANETA ORGANICA - ODŻYWKA DO WŁOSÓW ORGANICZNY CEDR WŁOSY CIENKIE I OSŁABIONE

Informacja od Triny.pl; 

Odżywka do włosów powstała na organicznym oleju cedrowym.
Odżywka na bazie organicznego olejku cedru syberyjskiego pomaga przywrócić naturalną równowagę skóry głowy. Zapewnia doskonałą ochronę przed utratą wilgoci i nadaje włosom promiennego blasku. Zapewnia długotrwałą ochronę i delikatną opiekę.
ZALETY danego produktu:
- nie zawiera sztucznych barwników;
- nie zawiera SLS, parabenów;
- nie jest testowany na zwierzętach;
- koncepcja nowego opakowania – projekt europejski.

5. PLANETA ORGANICA - MAROKAŃSKA MASKA DO WŁOSÓW 
INFORMACJA OD TRINY.pL:
Czarna, marokańska maska do włosów jest oparta na cennych właściwościach organicznego oleju arganowego - jednego z najrzadszych i najdroższych olejów świata. Olej zawiera wysoki procent witaminy E i F, intensywnie odżywia i pielęgnuje osłabione włosy.
Organiczny olejek neroli przywraca elastyczność i pozostawia na włosach znakomity niepowtarzalny zapach.
Olejek laurowy zapewnia naturalną ochronę przed szkodliwym wpływem środowiska zewnętrznego i jest bogatym źródłem witamin dla skóry głowy i włosów. Dodatkowo wzmacnia korzenie i zapobiega wypadaniu włosów.
Czarna oliwa zawiera 16 aminokwasów, które są niezbędne do włosów i skóry. Oliwa z oliwek odżywia, nawilża i natychmiast sprawia, że włosy są miękkie.

---------------------------------------
Bardzo liczę na te produkty i mam nadzieje, że sprawdzą się u mnie dobrze. Pierwsze wrażenia i odczucia pojawią się na blogu w najbliższym czasie, ponieważ nie mam zamiaru czekać z przetestowaniem moich nowych przyjaciół (miejmy nadzieje, że się zaprzyjaźnimy!) .
Recenzje produktów również pojawią się na blogu, jednak dopiero za jakiś czas, chcę najpierw dobrze zapoznać się z produktami zanim wystawię im ostateczną opinie.
A jak z wami? Testowałyście jakieś rosyjskie produkty do włosów? Macie może jakieś przemyślenia, czy wskazówki warte uwagi? :)

-----------------------------------------
Na pożegnanie zdjęcie mojego szalonego kiciorka przy psującym się już ananasie :) Widać, że moj Coxy mimo kiepskiego stanu owoca i tak miał na niego niemałą ochote!

Pozdrawiam! 

6 komentarzy:

  1. Fajne zakupy i uroczego masz kotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, uwierz że uwielbia się wygłupiać :p

      Usuń
  2. Ten olejej takze mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest bardzo dobry, ale ma strasznie intensywny zapach, niemalże denerwujący.. no cóż, pewnie idzie się przyzwyczaic :) czego się nie robi dla ładnych włosów!

      Usuń
  3. Nic z tego nie miałam, chociaż Khadi mnie kuci od początku włosomaniactwa (czyli już prawie od 3 lat) ;P

    OdpowiedzUsuń