poniedziałek, 25 maja 2015

Wlosy na spacerze

W niedziele potraktowałam moje włosy bardzo delikatnie. 
Pogoda bardzo sprzyjała wyjściu na spacer, więc miałam  idealną okazje by zrobić pare zdjęć włosom w naturalnym oświetleniu. 

Najpierw umyłam włosy metodą OMO używając do tego odżywki AiK oraz szamponu Loreal.
Na ostatnie O również użyłam AiK, po czym na końcówki nałożyłam troche olejku Alterra.
Spłukałam po poł godziny i wysuszyłam. 

Włosy były troszke sztywne i spuszone i nie byłam 100% zadowolona z efektu, ale zdjęcia dobrze odzwierciedlają ich prawdziwy kolor :)

 









3 komentarze:

  1. Na pierwszym zdjęciu masz bardzo podobne włosy do blondhaircare :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) tylko trochę pracy nad końcówkami i będą idealne ;)

      Usuń
  2. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że weźmiesz udział, będzie mi bardzo miło :) Pozdrawiam ciepło :) http://zblogowanaminnie.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń