niedziela, 28 września 2014

Mega nawilżenie

Sobota dla włosów! 

Moja niedziela dla włosów stała się sobotą, ponieważ wczoraj wieczorem miałam zaplanowane większe wyjście, więc pomyślałam że przyda się małe dopieszczenie moich blondów.
I tak też się właśnie stało! Można powiedzieć, że zrobiłam im dobrze, a one odwdzięczyły się nienagannym wyglądem.

Zabieg dopieszczający zaczełam od spryskania włosów sokiem z aloesu i nałożeniu na połwilgotne włosy oleju lnianego. Całość pozostawiłam na włosach na około 3 godziny. Po tym czasie nałożyłam maske wax na około pół godziny.



Gdy maska zdażyła już troszke zadziałać przyszedł czas na zmycie jej z włosów. Tym razem umyłam je metodą OMO używając do tego szamponu Kerastase i odżywki Nivea Long Repair.



Na sam koniec polałam je glutkiem z gotowanego siemienia lnianego i pozostawiłam na włosach przez 20 minut. Po tym czasie spłukałam.


Efekt był wyczuwalny już przy samym spłukiwaniu. Były delikatne, miękkie a zarazem sypkie i dociążone.
Po wyschnięciu były naprawde niesamowite w dotyku, miałam ochotę macać je cały czas! ;p



Na wilgotne jeszcze włosy nałożyłam serum z Loreala na zniszczone koncówki. Zapach ma naprawdę fenomenalny! Jako, że to była sobota i miałam większe wyjście to postanowiłam wyprostować włosy. Wiem, że to jest zło najgorsze, ale osobiście uważam że co z mi z fanatycznego włosomaniactwa jeśli nigdy nie będe lubiła swoich włosów? Muszą mi się podobać, dlatego raz na jakiś czas pozwalam sobie troszkę pogrzeszyć :) Po prostowaniu zabezpieczylam koncówki olejkiem z Matrixa. Efekt był naprawde ciekawy. 

Tak więc prezentowały się włosy wyschniętne naturalnie  : 


A tak wyprostowane: 


Ogólnie to byłam bardzo zadowolona z efektu, włosy były nawilżone i miłe w dotyku. Moim problemem jest puszenie się, a po takim zabiegu nawilżającym pozbyłam się tej uciążliwej kwestii. Nawet dziś, na drugi dzień wyglądały względnie, byłe miłe i sypkie. Napewno powtórzę jeszcze taki proces nawilżający, szczególnie jeśli będe miała w planach prostowanie włosów :) 

Miłego wieczoru! 

7 komentarzy:

  1. śliczny kolorek! gratuluje ;) co to za serum z matrixa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! Dążę do fajnego ombre, i jak na razie wychodzi mi to całkiem całkiem :D
      a ten olejek jest ochronny, zabezpiecza strukture włosa i można go nawet zostawić na całą noc, podobno super działa. Nie próbowałam, ale na pewno to zrobię!

      Usuń
  2. Fajny efekt po wyprostowaniu włosów, ułożyły się w pasemka, których na zdjęciu wyżej w ogóle nie widać ;) od czasu do czasu takie eksperymenty na pewno nie zaszkodzą, a tak jak napisałaś, co nam po włosomaniactwie, jeśli nam samym nie będą się podobać nasze włosy?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie! nie zauważyłam tego wcześniej :) może to też wina światła, zdjęcia były robione w dwóch różnych pomieszczeniach. Ale efekt po wyprostowaniu na prawde mi się podobał, były bardzo sypkie i chętne do współpracy hehe :)
    czasami staram się żeby moja pielęgnacja była mega odżywcza dla włosów i zupełnie nie szkodliwa, ale co mi po tym jeśli chodzę niezadowolona bo włosy w dalszym ciągu nie wyglądają tak jak powinny. Na efekty trzeba niestety czekać długo, a ja nie mam za miaru chodzić jak czarownica przez pare lat. W każdym razie nie w sobotni wieczór! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum z Loreala mnie zaciekawiło ;)
    A co do prostowania włosów ja zrezygnowałam z niego jakieś kilka lat temu ale co jakiś czas pozwalam sobie na wyprostowanie dla poprawy samopoczucia :) zawsze to jakaś odmiana :) i mega szok dla wszystkich którzy nie widzieli mnie wcześniej w prostych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te serum jest naprawde fajne, stosuje dopiero od dwoch-trzech tygodni ale jestem zadowolona. Świetnie wygładza i dyscyplinuje kłaczki :)
      raz na jakiś czas można sobie pozwolić na małe szaleństwo!

      Usuń
  5. Włosy sa piękne, choć bardzo przerzedzone na końcach :) mi pomogło serium z Marion :)
    Zapraszam również do siebie+ obserwuję :) Pozdrawiam!
    http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com/2014/09/aktualizacja-wosow-wrzesien.html

    OdpowiedzUsuń